kettlebell.sk

Potrebujete pomoc? Čo pre vás môžeme spraviť?

Nižšie nájdete rozpísaný zoznam najčastejšie kladených otázok a odpovedí a iné informácie, ktoré by vás pri používaní stránky a nášho internetového obchodu mohli zaujímať.

I. Nakupovanie v obchode

Ako si môžem v obchode niečo objednať?
V ponuke máme zatiaľ kettlebelly rôznych váhových kategórií a tri druhy DVD, rozložená na dve hlavné stránky, prístupné z ponuky na začiatku v sekcií Obchod. Keď nájdete konkrétny produkt, o ktorý máte záujem, vždy sa pri ňom (hneď vedľa ceny) nachádza veľké tlačidlo “Kúp si ma”, ktorého stlačením presuniete produkt do vašej nákupnej tašky.
Čo je nákupná taška?
Nákupná taška je miesto, kde sú dočasne uložené všetky položky, o ktoré máte záujem. V klasickom supermarkete by to bol košík. Ak nakupujete viac produktov, je výhodné naplniť tašku všetkými a až potom pristúpiť k záväznej objednávke. Zaručí vám to rýchlejšie doručenie produktov a nižšiu cenu poštovného (ak si nechávate objednávku poslať poštou).
Dá sa platiť kreditnou kartou priamo cez internet?
Aktuálne sa kreditnou kartou cez internet platiť nedá.
Akým spôsobom sa môžem dostať ku svojej objednávke?
K svojej objednávke sa môžete dostať dvoma spôsobmi
  • osobným odberom - po záväznej objednávke sa vám ozveme a spolu sa dohodneme na vyhovujúcom čase a mieste, kde si preberiete svoju objednávku (neplatí sa žiaden manipulačný poplatok ani poštovné)
  • poštou na dobierku - po záväznej objednávke bude zásielka odoslaná poštou do 3 dní.
Koľko stojí odosielanie objednávky poštou?
Cena poštovného závisí od váhy objednaných produktov, ich počtu a mieste, kam má byť zásielka doručená (doručovanie poštou je dostupné zatiaľ iba pre zákazníkov v Slovenskej republike kvôli vysokému poštovnému).
Kde sa dá prebrať objednávka pri osobnom odbere?
V súčasnej dobe máme odberné miesta iba v Bratislave, je však možné osobne sa dohodnúť mailom alebo telefónom na výnimke.
Zasielate kettlebelly a iné produkty aj do iných krajín ako Slovenskej republiky, Česka a Maďarska?
Ak máte záujem o odoslanie našich kettlebellov a iných produktov do inej krajiny ako Slovenskej republiky, Česka alebo Maďarska, kontaktuje nás, prosím, mailom.
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
Ak sa pred nákupom zaregistrujete, môžete sledovať stav svojej objednávky pomocou novej možnosti Moje nákupy, kde vidíte v prehľadnej forme všetky svoje predošlé nákupy a informácie o ich stave. Ak ste objednávali predtým, ako ste sa zaregistrovali, do mailu o úspešnej objednávke ste dostali odkaz na špeciálnu stránku, kde sú podobne rozpísané detaily objednávky a jej stav.

II. Registrácia zákazníka

Ako sa môžem zaregistrovať?
Zaregistrovanie je našej stránke veľmi jednoduché -- stačí vyplniť krátky formulár, ku ktorému sa dostanete po kliknutí na odkaz Registrácia na každej stránke napravo hore.
S jednou emailovou adresou môže byť súčasne zaregistrovaný len jeden používateľ.
Aké výhody má pre mňa registrácia?
Registráciou na našej stránke dostávate možnosť vedieť ako prvý o našich zľavách a ponukách. Rovnako stačí, ak si raz vyplníte svoje osobné údaje a tak nakupujete pohodlnejšie bez zbytočného vypisovania tých istých údajov. Napokon sa budete môcť zapojiť do života našej komunity po jej spustení.
Musím byť zaregistrovaný, aby som mohol nakupovať vo vašom obchode?
Registrácia nie je podmienkou nákupu v našom obchode.
Môžem si po registrácií zmeniť moje prihlasovacie meno?
Túto možnosť neposkytujeme priamo, museli by ste nám napísať email, kde vám povieme všetky podrobnosti.
Čo mám spraviť, ak som zabudol heslo?
V spodnej časti stránky, pod formulárom na prihlásenie nájdete odkaz Zabudol som heslo. Po kliknutí naň budete mať vpísať emailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácií. Všetky ostatné podorbnosti sa dozviete potom. V prípade, že ste zabudli aj emailovú adresu, s ktorou ste sa registrovali, napíšte nám email.
Čo mám spraviť, ak chcem, aby boli moje osobné údaje vymazané?
V prípade, že si neželáte, aby boli akékoľvek osobné údaje spojené s vašou osobou uložené v databázach našej stránky, napíšte nám email na adresu info@kettlebell.sk a všetky údaje budú okamžite zmazané.
Tento proces je nezvratný a preto tým prídete o všetky výhody spojené s registráciou (ak sa niekedy rozhodnete využívať opäť tieto výhody, budete sa musieť znovu zaregistrovať).

III. Záruka a reklamácia

Všeobecné pravidlá pre záruku a reklamáciu
Tovar si vo vlastnom záujme skontrolujte ihneď pri prevzatí. Máte nárok tovar neprevziať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade máte nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie kúpnej ceny (podľa svojho rozhodnutia).

Mechanické poškodenie tovaru, ktoré nebolo odhalené pri prevzatí zásielky, je potrebné uplatniť zo strany kupujúceho okamžite po jeho odhalení: pri vybalení resp. po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nebude možné uznať.

Dĺžka záručnej doby je daná zákonom a trvá 24 mesiacov.

Záruka sa nevzťahuje na mechanické opotrebenie výrobku (alebo jeho častí) spôsobené bežným používaním, nesprávnym používaním výrobku, alebo jeho nesprávnym skladovaním. Uplatnenie záruky sa týka vyrobných vád a bude posúdené v rámci reklamačného procesu.

Kupujúci je oprávnený v prípadoch stanovených zákonom odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpenie od zmluvy voči predávajúcemu je účinné v okamihu, keď je predávajúcemu doručené písomné prehlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy.
Ako si môžem uplatniť reklamáciu?
O reklamácii nás informujte telefonicky, e-mailom alebo písomne. Následne tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vaše meno a adresu.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatí tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií vás budeme priebežne informovať o stave reklamácie.
Produkt, ktorý som dostal poštou je poškodený. Budem musieť platiť, aby som ho poslal späť?
Prvotne áno, no ak sa zistí, že reklamácia bola oprávnená, peniaze za poštovné vám vrátime alebo sa môžme dohodnúť na zľave na ďalší nákup v našom internetovom obchode.

IV. Všeobecné otázky

Ochrana vášho súkromia a osobných údajov
Ľudia za stránkou kettlebell.sk si vážia vašu dôveru a snažia sa vždy chrániť vaše dáta pred zneužitím. Údaje o vás zhromažďujeme iba preto, aby sme mohli skvalitniť ponúkané služby.
Pri nakladaní s vašimi údajmi postupujeme podľa ustanovení zákona č. 108/2000 Z.z. o zásielkovom predaji.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na vašich účtoch - všetky platby sa uskutočňujú priamo na pošte alebo osobne so zastupiteľmi našej spoločnosti.

Nikdy vaše údaje alebo emailové adresy neposkytneme tretím stranám.
Ako vás môžem kontaktovať?
Kontaktovať nás môžete kedykoľvek emailom na adrese info@kettlebell.sk, telefonicky a písomne na číslach a adrese uvedenej v sekcii Kontakt v hlavnej ponuke.

Nemôžte nájsť odpoveď na vašu otázku?
Pokiaľ ste tu nenašli odpoveď na vašu otázku, napíšte nám a my vám radi pomôžeme. Najjednoduchší spôsob, ako sa s nami spojiť, je emailom na info@kettlebell.sk alebo inými spôsobmi spomenutými v sekcii Kontakt v hlavnej ponuke stránky.

Akcia v obchode

Čo je nové

Obchod

Kettlebell je nástroj pre každého! Tak neváhajte a vojdite do nášho internetového obchodu, kde aj vy ľahko a jednoducho získate váš kettlebell a veľa iných vecí.
Poďte nakupovať!

Ako vyberať kettlebell?

Jedna z mnohých otázok, ktoré nejednému záujemcovi prebehnú hlavou pri zmienke o kettlebelloch, je podľa akých kritérií si vybrať správnu váhovú kategóriu pre svoj prvý kettlebell.
Chcete vedieť ako na to?

© 2007-2012 KETTLEBELL.SK | konverzný kurz 1 euro = 30,1260 Sk | podmienky používania stránky | pomoc | kontakt
design, spracovanie a hosting backbone.sk